A pevně doufáme, že se Vám tato změna bude líbit. Stejně tak, jako se mění a vyvíjí komunikace v běžném životě, mění se i styl komunikace jednotlivých značek. Po mnoha letech své úspěšné činnosti jsme se tak rozhodli pro přípravu nového moderního loga a spolu s ním celé vizuální identity, která naši společnost utváří.
Cílem je ukázat nejenom to, že jsme moderní společnost, která se nebojí inovací a nových trendů. To je součástí naší strategie, a můžete to vidět v našich výrobcích.
Chceme ale také ukázat, jaký dopad na naše životy plastové potrubí má. Přestože naše výrobky nejsou na první pohled vidět, pomáhají budovat infrastrukturu, města, obydlí a jsou běžnou součástí našeho každodenního života. Přestože si to možná ani neuvědomujeme.
Věříme, že se vám náš nový vzhled bude líbit, že nám zachováte přízeň, a že budete stejně nadšeni, jako my.
Protože Pipelife je vždy součástí našich i vašich životů.